Olen saanut ikävää sähköpostia toiminnastani yhdeltä rinkiläiseltä. Syy oli, kun rinkiläinen ei oikein oivaltanut paketin neuleaiheista sääntöä.

Ensimmäinen lause vastauksesta oli jotain tällaista:

- en oikein tiedä viitsinkö jatkaa koko hommaa, kun en ole vielä saanut omaa pakettiakaan.

En mielestäni ole tehnyt väärin, kun vaadin vastaamaan heti tänään, jatkaako vai ei. Onhan se väärin pariakin kohtaan, jos turhaan odottelee pakettia ja kuitenkin tämä pari hoitaa omat hommansa ajoissa.

Voisinhan minäkin lyödä lekkeriksi ja lopettaa kesken koko Sny-blogin pitämisen. En kuitenkaan tee sitä, sillä olenhan aikuinen ja tunnen vastuuni.

Kertokaapa mielipiteenne siitä, että teinkö oikein vai väärin.

Sähköpostiviestissä myös mollattiin minun tylyä sävyäni, mutta niin metsä vastaa, kun sille huudetaan.

Olen ollut kaksi kuukautta sairaana ja pudotan jokaisen minun emoilua mollanneen pois. Minulla on kolme sairautta, joitten takia olin sairaslomalla 1,5 kuukautta ja tänään oli ensimmäinen työpäiväni. Mukava aloittaa arki sairasloman jälkeen.

Edith 2.4.2009 klo 14.26: Tästä kysymyksestäni tuli suuri Haloo!

Hei!
 
Pyysin vain sinua panostamaan seuraavaan pakettiin enemmän, en muuta.Jatkatko vai et? Jos en saa vastausta tämän päivän aikana, niin putoat ringistä.

En todellakaan halunnut olla töykeä, mutta emon on pikaisesti saatava tietää haluaako jatkaa rinkiä vai ei. En anna kenellekään aikaa paljon. Mielestäni ystävälle lähetettävään pakettiin on panostettava (ei siis rahallisesti) ja katsottava ilmoituslomakkeesta, blogista yms. mitä ystävä tekee ja mitä haluaa, mitä projekteja menossa yms. Eiköhän jokainen haluaa, että ystävä ilahtuu edes vähän. Jos paketissa on vähempi kuin 15 euron arvosta, niin voi ystävälleen kertoa sen, että panostaa enemmän esim. viimeiseen pakettiin. Ei tämä pitäisi olla vaikeaa. Pyydän kuitenkin anteeksi mielipahan tuottamisesta (Tosin itsekin kärsin mielipahasta).

Jos minun viestini ovat tylyn tuntuisia, niin se ei johdu siitä, että olisin tyly, vaan kiireestä, kun teitä on niin paljon.

KIITOS KAIKILLE RAKENTAVISTA KOMMENTEISTA!